Poate ca lumea nu e asa cum ai vrea sa fie …zambeste, maine va fi mai bine!

Nu-mi plac oamenii, sunt plini de defecte.Nu-mi place ca sunt ca ei, nu-mi place ca am invatat sa-i tolerez, ca m-am obisnuit cu ei…ca ma vad prin ochii lor,ca trebuie sa fiu intr-un fel sau altul…

5 gânduri despre “Poate ca lumea nu e asa cum ai vrea sa fie …zambeste, maine va fi mai bine!

  1. cam da…poate ar trebui ca fiecare dintre noi sa lupte pentru a-l face pe altul sa zambeasca, mie personal nu-mi aduce satisfactie propriul zambet cat aduce un zambet pe care il „cauzezi” cuiva …:)

Lasă un răspuns

