Ce mi-a facut placere sa citesc azi…

Am citit la Flaiu ceva care mi-a placut mult: „De ce sunt oamenii tristi?”
Nu stiu cat de mult conteaza parerea mea, insa cert e ca m-am regasit in randurile acestea:

„…De foarte multe ori, uităm că trebuie să zâmbim. De foarte multe ori, uităm că mâine s`ar putea să fie mai bine. De foarte multe ori, uităm că dacă nu s`a terminat nu ăla e finalul. De foarte multe ori uităm că avem oameni care să ne asculte și să ne sprijine după puteri…”


Multumesc „umarul meu drag„, multumesc pentru ca existi…

2 gânduri despre “Ce mi-a facut placere sa citesc azi…

Lasă un răspuns

