Planet 51 (2009)

Incepusem sa fac o lista cu filmele pe care le-am vazut si mi-au placut, insa lista aceea ar fi fost foarte lunga…am vazut foarte multe filme din toate genurile si mi-au placut multe.Atunci m-am gandit ca ar fi mai bine ca pe masura ce mai vad altele sa scriu ceva despre cele care imi atrag atentia in mod deosebit.

Asta s-a intamplat in seara asta, am vazut o animatie pentru care eu dau nota 10 cu felicitari….
Planet 51(2009)este una din cele mai amuzante animatii de la Wall-E incoace…
M-am indragostit pe loc de personajul Rover care aduce foarte mult cu Wall-E…este genial-un fel de catel robot programat sa faca poze din alte lumi, care adora sa colectioneze pietricele si care e pur si simplu adorabil.Nu este personajul principal…dar mie de el mi-a placut cel mai mult.

Pe scurt in aceasta animatie este vorba de niste fiinte verzi ce traiesc fericite pe o planeta, si sunt speriate de gandul ca vor fi invadati de „humaniens”…adica de oameni.Astronautul Cuck ajunge aici crezand ca este primul care pune piciorul pe aceasta planeta, si surpriza…nu era asa…Mirarea este de ambele parti si incepand e aici au loc tot felul de aventuri care mai de care mai amuzante.
Scenariul este scris de Joe Stillman care mai are la activ si Shrek 1 si 2,Beavis and Butt-Head, Beavis and Butt-Head Do America, Beavis and Butt-Head Do Christmas.

3 gânduri despre “Planet 51 (2009)

  1. Da, si eu am vazut tot aseara filmul si mi s-a parut genial.Nu am mai ras asa de la ice age! Continuarea la acest film cred ca o sa se numeasca Aliens on Planet Earth avand in vedere ca animalul ala cu pipi acid a reusit sa intre in nava.

Lasă un răspuns

