Ok…

De obicei nu-mi place sa vorbesc despre mine dar cica m-am pricopsit cu o leapsa de la Dosarelepix….

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa merg oriunde as avea eu chef , oricat de departe ar fi si oricat de imposibil ar parea :P…

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

Mi-as face o lista cu ce as vrea sa fac in timpul ce mi-a ramas si as pune-o in aplicare in secunda 2…

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Da, dar as mai face si alte chestii pe langa…oricum banii nu trag la mine si cu siguranta as gasi o groaza de motive pentru care altii ar avea mai multa nevoie de ei decat mine…cred ca as pastra o parte pentru mine si restul i-as da…

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

Este ultimul lucru pe care mi l-as dori…

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

As prefera sa nu am o astfel de ceremonie…

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

Nu m-am gandit niciodata…

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Visam sa fiu doctorita…nici acum nu-mi dau seama de ce…

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Trebuie sa fie cineva Gica contra…

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

Intrebarea asta ma depaseste…

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

1 .Esti pregatita pentru ce va urma?

2. Sti ca nu mai ai scapare, da?

3. Ai o ultima dorinta?

Un gând despre “Ok…

Lasă un răspuns

