Mi-am adus aminte…

Mi-am adus aminte acum ca abia astept sa mananc cozonac…da, cozonac facut de bunicuta mea :).

Niciodata nu am mancat cozonac mai bun decat cel facut de ea…reteta nu mi se pare una grea: cozonac cu nuca si cacao, dar atunci cand pui suflet iese ceva foarte bun.

Pe deasupra punea coaja rasa de portocale frecata cu zahar, imi ploua in gura numai cand ma gandesc 🙂 .Imi placea in mod deosebit atunci cand il scotea aburind din cuptor…rumenit.

Mirosul se raspandea in toata casa…il desfaceam cu mana(nu-mi placea sa-l tai cu cutitul..era mai bun rupt cu manuta)…era asa pufos si cu muuuuuuuuulta nuca exact asa cum imi placea mie…Eram rasfatata ei, inca mai sunt, tot timpul imi facea pe plac…

O sa o rog sa-mi faca si anul asta unul cand am sa merg la ea…

12 gânduri despre “Mi-am adus aminte…

  1. Arata bine! Mama mi-a aruncat in brate o tona de reviste de femei cu tot felul de retete, m-a pus sa-mi aleg ce-mi place apoi m-a trimis sa cumpar trei plase mari de incrediente, si-a inchis telefonul si mi-a dat instructiuni exacte: nu sunt acasa, oricine m-ar cauta. Va fi o noapte lunga! Dar e bine… toata casa miroase a portocale si scortisoara. 😀

Lasă un răspuns

