Avatar(2009)

Tocmai l-am vazut si mi-a placut enorm.

E absolut genial si nu e deloc de mirare ca deja e in top 250 pe IMDb , locul 25.

Ideea filmului, coloana sonora, efectele speciale sunt de exceptie si isi merita toti bani.E genul de film care iti ramane intiparit in minte si pe care il vei revedea cu aceeasi placere.

Nu am sa-i fac un rezumat deoarece cred ca toti meritam placerea de al vedea fara a ne spune cineva de la inceput despre ce este vorba.

Un singur lucru mai pot spune: m-a amuzat, intrigat si am avut parte de un desfat vizual si auditiv ce  probabil nu voi mai avea prea curand placerea sa traiesc.

Nota 10+.

P.S: Replica preferata:

Grace: ” How much lab training do you have? „

Jake : I dissected a frog once.”

5 gânduri despre “Avatar(2009)

  1. Am auzit ca e „the shit” si tin sa-l vad intr-un cinema gen CinemaCity, platesti 20Ron dar cum ai spus tu „am avut parte de un desfat vizual si auditiv ce probabil nu voi mai avea prea curand placerea sa traiesc.” 🙂

Lasă un răspuns

