Se pare ca nu barza e de vina :))

Tată, cum am am apărut eu pe lume?

– Bă fiule, cred că într-o zi tot ai să afli! Păi, eu şi cu maică-ta într-o zi am intrat într-o cameră de chat. Am aranjat apoi o întâlnire via e-mail cu maică-ta şi ne-am întâlnit într-un internet cafe virtual. Ne-am strecurat într-o cameră privată, unde maică-ta a fost de acord cu un download din hard-ul meu.

Imediat ce eram gata de upload, am descoperit că nici unul dintre noi nu folosise firewall-ul şi fiindcă deja era prea târziu să dăm delete, nouă luni mai târziu a apărut un mic …

4 gânduri despre “Se pare ca nu barza e de vina :))

Lasă un răspuns

