Crema de zahar ars…

Mi-e pooooooofta!!!!!!!!!!

Da, nu-mi pot scoate din cap crema de zahar ars…nu stiu ce m-a apucat..ba stiu..am vazut o poza si mi-a ramas acolo in capsor, salivez numai cu gandul la ea.

Deci, crema de zahar ars este una din prajiturile mele preferate, nu sunt chiar asa de multe…:D.Am eu piticii mei pe creier. 😛

Abia astept sa ajung acasa sa-mi fac, nici la mancare nu-mi mai sta gandul…doar la crema mea de zahar ars :)..

Poza cu pricina

5 gânduri despre “Crema de zahar ars…

Lasă un răspuns

