Mi-esti draga…

Mi-esti draga, mi-a spus-o privindu-ma in ochi…mi-esti draga mi-a repetat apoi de parca nu auzisem de prima data…de parca ar fi vrut sa-mi ramana intiparite in minte acele cuvinte.Simple cuvinte ce exprimau atat de multe, simple cuvinte intarite de privirea lui calda…Cu fiecare cuvant sufletul se umplea de bucurie…stia ca si eu simteam la fel, ma stia mai bine decat ma stiam eu, putea citi in reactiile mele ca intr-o carte deschisa…


„Doar pentru ca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste cu toata fiinta sa.”

G. J. G. Marquez

4 gânduri despre “Mi-esti draga…

Lasă un răspuns

