Mitzi si cablurile…

Are o pasiune pentru cabluri, s-ar juca ore in şir cu ele …şi îi mai place enorm să stea in faţa mea atunci când sunt la calculator.Rezultatul…se vede in poză.. 😀

Ea stă unde vrea iar eu nu mai pot să fac nimic…

23 de gânduri despre “Mitzi si cablurile…

  1. Dupa privirea ei se vede cine este seful. Am si eu o sefa asa acasa dar ei ii place mai mult la birou sub veioza .. iese prajita de acolo .. dar fericita. Eu zic ca merge la solar in fiecare zi :))

  2. Ştii ce aş face eu dacă aş avea o pisică şi pisica ar fi atât de frumoasă? Aş poza-o în fiecare zi în acelaşi loc, cu acelaşi decor, în aceeaşi poziţie. Şi după minim 365 de cadre corespunzătoare pentru 365 de zile, aş face un clip cu pozele (ştii, s-au mai făcut astfel de filme). Am vedea astfel cu toţii, evoluţia lui mitzi dintr-un an în trei minute. Asta peste 365 de zile, fireşte. (mai simplu ar fi să-i faci poza asta pentru filmulez o dată pe săptămână, că nu se schimbă ea prea mult într-o săptămână)

Lasă un răspuns

