Leapsa !!!

Am primit o leapsa de la mihaisuzuki si  pentru ca m-a trecut la  inculpati 😀 trebuie sa suport „consecintele” 🙂

1.   Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?


Semne de carte.Cand eram micuta faceam colectie de timbre si mai lasam ca semn cate un timbru :D,
alteori o hartiuta mica.De curand am luat un semn de la o cutie cu servetele  cu Ratatouille :D, daca stiti cutiutele acelea care se gasec in benzinarii…

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?

3. Citiţi în baie?

Nu, mai mult imi place sa stau in pat si sa citesc…sau intr-un fotoliu moale :P…

N-am primit, dar o sa-mi fac singura cadou una…abia astept 😀

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?

Nu, care ar mai fi placerea?

Mi se pare mai interesant sa citesc ceva scris de altcineva…

6. Care este cartea preferată?

Sunt mai multe…Wuthering Heights – Emily Brontë, Floris dragostea mea, Floris cavalerul de Petresburg, Frumoasa din Louisiana,Amantii de pe Mississippi de Jacqueline Monsigny…

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?

Cele pe care le-am pus mai sus…le-am citit de mai multe ori si le-as mai citi…

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?

Pai ar fi un pic mai greu :D…poate intr-o alta viata…

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?

De obicei nu, pentru mine lectura este ceva personal…fiecare are felul lui de a o intelege…opiniile sunt diferite…

Nu sunt critic literar sunt doar un om ce savureaza o carte care poate sa-i placa sau poate sa nu ii placa...

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?

Daca ceea ce citesc pe spatele acesteia mi se pare interesant atunci o iau acasa…

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?

Nimic nu este obligatoriu…cred mai mult in libera alegere.O carte o citesti din placere, nu din obligatie si nu pentru ca au citit-o si altii…

12. Care este locul preferat pentru lectură?

In pat sau pe fotoliu..cat mai  confortabil ca sa o pot savura in liniste 🙂

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?

In liniste…

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?

Desi am incercat, nimic nu se compara cu cititul cartii, cu rasfoitul paginilor, cu mirosul de carte…mirosul de nou sau de vechi…e alta senzatia 🙂

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?

Am si imprumutat, dar cele mai multe carti citite au fost din biblioteca parintilor mei…adica cumparate de ei :D…

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Relaxare, placere, cunoastere,descoperire, delectare…

Leapsa merge catre  Copilul rebelFlaiuO voce din multime… , Jeanina si catre  toti cei care  mai  trec pe aici  si vor sa o preia :).

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?

8 gânduri despre “Leapsa !!!

  1. In ultimul timp nu am apucat sa citesc decat tutoriale in photoshop si alte lucruri noi destepte dar numai din domeniul graficii. Dar tot relaxare a fost pentru mine. Numai ca ce mi-a placut foarte mult mi-am scos imprimanta, pentru ca ca, la fel ca tine, nu pot citi in format electronic cu aceeasi placere. Imi place ce semn de carte foloseai .. mai ales timbrul!

  2. Pingback: Oameni buni, ce tot aveţi cu leapşele ăstea? « J de la… Jeaninoasa

Lasă un răspuns

