Sa-mi spuneti sincer!

Deoarece mi s-a sugerat sa-mi schimb tema, as prefera sa aud toate parereile cu privire la acest subiect urmand ca eu sa pot lua o decizie finala in functie de ceea ce-mi raspundeti.Astfel, in functie de rezultatul final, voi incerca sa aleg o tema care sa va fie si voua pe plac….:)

Astept comentarii si pareri,  sugestii si critici! 😀

14 gânduri despre “Sa-mi spuneti sincer!

  1. Am votat că tema este ok.Se încarcă blogul repede,este uşor vizibil orice punct de interes,nu deranjează ochiului.Important este ceea ce scrii şi cum scrii,tema poţi s-o laşi pe planul al 3 lea.

  2. Dacă vine un străin la tine în cameră şi spune: „Zugrăveşte în altă culoare!” tu te apuci de treabă? La tine’n casă faci ce vrei tu, nu ce vor alţii 😉 Cui nu-i convine, să tragă uşa după el 😈 !

  3. Eu am votat categoric nu, îţi dai seama. Îmi place tema asta pentru că se potriveşte bine blogului tău. Adică tu mai mult pui poze şi filme şi scrii mai puţin. Cred că cei care ţi-au zis să renunţi la tema asta au făcut-o din cauza culorii închise, care poate fi obositoare la CITIT. Dar cum la tine nu sunt pogoane întregi de text, eu zic că nu e stresantă la ochi.

  4. tema e placuta…(chiar daca o mai au si altii)…un mic inconvenient (doar pentru mine) 🙂 ma enerveaza ca am o rezolutie mare si ma „chinui” (intr-un fel) sa citesc in stanga :)…ar fi ok daca ai centra-o…dar..doar parerea mea…

    Numai de bine!

Lasă un răspuns

