Un motan galagios…

Sa va explic, azi pe cand ma duceam in vizita la bunicii mei deschid eu frumos poarta si de pe terasa ma itampina cu surle si trambite un miorlait de motan (urla ca din gura de sarpe 😀 ).

Puteai spune ca nu a mai mancat de o saptamana judecand dupa tanguielile lui.Mare mi-a fost mirarea cand am dat cu ochii de el, numai a motan nemancat nu parea el :)).

Va las sa trageti singuri concluziile din pozele in care am reusit sa-l prind :D…


7 gânduri despre “Un motan galagios…

  1. Nu va mai mirati asa, ca ma face sa ma simt un proprietar iresponsabil :). Pisica noastra este cam tot de calibrul asta, insa de ceva vreme este pe cura de slabire! Sper ca nu se va apuca de vanat iarasi, ca am observat ca se descurca si singura daca nu primeste hrana destula :D.

    Hmmm rectific, este un pic ma grasa decat motanul de pe pozele tale, cred ca voi reduce si mai mult doza de hrana, numai ca mi-e mila de ea cand se uita la mine de langa bolul gol…

    P.S.: o puteti admira aici: http://hobbygradina.ro/2010/01/18/gradina-inghe%C8%9Bata/

Lasă un răspuns

