Ad litteram…:))

Ce puii mei? – What my chickens?

Du-te-n pisicii matii – Go into your mother’s cats!

Ce pusca mea? – what my gun?

Pana mea – my feather …

Ce basca mea? – What my hat?

Shiapa ma-tii (una mai moldovenaesca asa) – your mather’s onions!

Da-te-n sange – go into blood

Nu ma freca la icre – don’t rub my fish eggs

Frec menta – rubbing the mint

Ma doare la basca / cot  – my hat hurts, my elbow hurts

Sa moara pestii mei! – so my fishes shall die!

Plimba ursul!  –  go walk the bear !

Ma doare-n paispe – it hurts in my fourteen

Baga bete-n roate – insert sticks into wheels

A rupt gura targului – he broke the mouth of the market

A ploua cu galeata  – to rain cats and dogs

4 gânduri despre “Ad litteram…:))

Lasă un răspuns

