Final glorios…. :)

Am vazut intr-un final si eu Sherlock Holmes 🙂 si ma declar pe deplin multumita….un film de exceptie pe care am sa-l adaug la listuta mea de filme care mi-au placut si o sa-mi placa sa le revad.

Am savurat fiecare secunda din acest film, actorii si-au jucat rolurile foarte bine…umorul nu a lipsit(umorul britanic ), atentia deosebita la detalii, sunetul- foarte bun si tot ce imi ramane sunt cuvintele de lauda.

Cartea am citit-o acum ceva ani si pot sa spun ca este o ecranizare chiar reusita.

Sherlock nici ca putea fi interpretat mai bine de catre altcineva decat Robert Downey Jr. , de altfel a si castigat Globul de Aur pentru Best Performance by an actor in Motion Picture – Musical or Comedy.

Jude Law in rolul Dr. John Watson ,o combinatie de actori buni si un regizor pe masura (britanicul Guy Ritchie )nu putea sa duca decat la un film la fel de bun ca si prestatia acestora…

Coloana sonora a fost ireprosabila si nici nu ma asteptam la a ltceva de la Hans Zimmer.

Pana si Sir Arthur Conan Doyle s-ar fi declarat satisfacut daca ar fi vazut filmul :)…


14 gânduri despre “Final glorios…. :)

  1. Este şi pe lista mea de aşteptări, ca să zic aşa. Ca şi în cazul lui Avatar, şi referitor la acest film părerile sunt împărţite, de aceea vreau să-l văd. Dar, după Avatar, din care am vazut doar jumatate deocamdată. 🙂

  2. Care carte, care ecranizare…? 🙂
    Altfel spus: dacă personajul principal nu se numea Sherlock Holmes, ziceam că e un film foarte bun. Aşa, a fost doar un film bun…

      • „Cartea”, nu… Am citit cel puţin 4 romane şi câteva zeci (nu mai ştiu exact) din povestirile scrise de Doyle în care apare Sherlock Holmes – de mai multe ori. Am văzut mai multe ecranizări, din diverse decenii (de la filme alb-negru de pe vremea când se inventa televiziunea până la filmele Hallmark Entertainment). Deci da, cred că pot spune că sunt un fan S. H. 😀

      • Atunci ma bucur :), eu nu le-am citit chiar pe toate dar mi se pare ca filmul se poptriveste intocmai cu romanele lui Doyle….
        Si de ce spui ca filmul a fost doar bun, nu ti-au placut actorii sau cum au jucat?

      • Precum spuneam, nu trebuia să se cheme „Sherlock Holmes”… pentru un film cu detectivi făcut în deceniul ăsta, chiar e bine realizat şi merită văzut. Dar ca fan S. H., nu pot să nu compar personajul modern cu detectivul serios, distant (cel puţin aparent) şi stăpân pe sine din epoca victoriană.
        Mi-a plăcut, deci, tot, mai puţin numele. Din păcate, sunt în sesiune, altfel aş face o listă cu motive (scrise de alţii mai buni cunoscători ai operei lui Doyle) pentru care personajul lui Robert Downey jr. nu seamănă cu personajul inventat de Doyle. Dacă era un film despre, ştiu eu, detectivul Terlock Golmes şi amicul său, doctorul Wilson, era mai… original.

  3. Rămâne totuşi, probabil, cel mai original film din 2009 (pe care l-am văzut eu, că de, nu le-am văzut pe toate). Mai mult decât „Pocahontas in Space”/”Dances with Smurfs” (cred că se ştie despre ce vorbesc), sau „Star Trek: hai să ştergem tot şi s-o luăm de la capăt (aproape)”, cu toate că astea sunt filme SF…

    Sper să iasă vreun film Stargate în 2010, că deja e plictisitor, cu toate reboot-urile/remake-urile din ultima vreme.

Lasă un răspuns

