The Raccoons :D!!!

Da, recunosc am luat-o razna…dar nu e vina mea.Sorin a intrebat si eu am raspuns ,dezordonat ce-i drept…nu stiu daca intelege careva ce-am mazgalit eu acolo :D.

Dar exista si partea buna….mi-am adus aminte de desenele mele prferate , cam multe ce-i drept…

Printre preferatele mele erau desenele The raccoons.Cand se difuzau nu se  ma  intelegea nimeni cu mine…televizorul era al meu si numai al meu si nu acceptam sa fiu deranjata.

Hmmm…ce vremuri!

…stateam hipnotizata vizionand desenele mele prefrate 🙂

Voua va placeau The Raccoons?

9 gânduri despre “The Raccoons :D!!!

Lasă un răspuns

