Ploaie de premii:)


Tin sa multumesc frumos lui Missouri, Ake, Mistotica , si lui  Vlad Olteanu pentru premiul pe care l-am primit:).Pentru ca l-am mai impartit odata (atunci cand -am primit de la Missouri)  de data aceasta am sa-l ofer tuturor celor care trec pe aici :P…

L.E. Inca o premiere 🙂 , am mai fost premiata   si de Bosioc Ion (Tatafloricica’s Blog ) :D!

Cand v-am spus eu ca ploua cu premii nu m-ati crezut!

Regulile si premierea le gasiti aici

Multumesc frumos!

5 gânduri despre “Ploaie de premii:)

Lasă un răspuns

