Ce poti gasi in geanta unei femei?

A doua leapsa primita este cea de la Broscuta ofensata.Potrivit acestei lepse trebuie sa fac cunoscut continutul gentii mele si sa fac o poze gentutei cu pricina.

Am sa va prezint pozici cu gentuta mea preferata care este mov, mi se pusese mie pata pe aceasta culoare si odata cu geanta au venit si altele cu ar fi fularul mov asortat, bluzite mov, elastice de par mov si multe alte accesorii mov :D…

Nu sunt pasionata de genti…am cateva dar nu exagerez. Singura mea problema este atunci cand mi se pune pata pe una, ca din acel moment trebuie sa ajunga in posesia mea.

Gentuta mov…


Ce poti gasi in geanta mea?

Pai din cate se poate vedea..o pisica :))…

Glumesc :)), facand o cercetare amanuntita in gentuta mea am gasit un portofel, un elastic de par mov :D, un parfumel, un pix, o agenda mica mica, telefonul,cheile de acasa si de la birou, un memory stick, servetele umede, o crema de maini , un strugurel…si cam atat.De obicei gasesc ce caut in ea, chiar si fara sa ma uit :).

Ce gentute se mai prezinta la interogatoriu :D?

Pai sa vedem …la control :

Catalina;

Celine;

– Shotiutza;

Fireflight;

…dar si alte gentute, care vor sa ne dezvaluie al lor pretios continut…

22 de gânduri despre “Ce poti gasi in geanta unei femei?

  1. Eu trebuie să îmi iau serios inima în dinţi ca să scriu tot ce am în geantă.
    😀

    P.S.: iubesc tare tare mult pisicile :X:X
    I s-au mărit pupilele de la bliţ. Ştiu că nicio pisică nu suportă bliţul. Defapt, abia dacă îl suportăm şi noi.

  2. Pingback: Tweets that mention Ce poti gasi in geanta unei femei? « Treipuncte … -- Topsy.com

Lasă un răspuns

