Detalii personale…

Am primit de la Mihai o leapsa prin care ma provoaca sa vorbesc despre mine….se pare ca in ultima vreme ma cam urmaresc lepsele :))…

Deci, sa incepem cu inceputul:

Zodia: Sagetator …

As vrea: multe, dar cum in viata nu poti avea tot ce-ti doresti am ramas la categoria visez sa… oricum visele nu sunt pe bani  :P.

Pastrez: cam orice…merg pe principiul ca imi vor fi de folos candva :).

Mi-as fi dorit: sa mai pot fi copil macar putin…sa nu ma fi maturizat asa repede, sa am casuta mea si sa nu stau cu chirie, sa citesc mai mult, sa am mai mult timp liber, un loc de munca mai bun.

Vrabia malai viseaza :P…

Nu-mi place: sa fiu mintita sau sa-mi fie inselate asteptarile.

Ma tem: de paianjeni.

Aud: pana si ce n-as vrea sa aud.

Imi pare rau: poate doar ca nu tot e asa cum as vrea eu sa fie…

Imi place: sa iubesc, sa fiu iubita, sa calatoresc, sa citesc, sa ma joc cu pisica mea, sa petrec timp cu iubitul meu, sa vad filme, sa gatesc, sa mananc, sa respir aer curat, sa zambesc, sa ma bucur…

Nu sunt: decat un om…

Dansez: atunci cand imi place muzica pe care o ascult…

Niciodata: nu voi spune niciodata.

Par: sper ca nu sunt judecata dupa aparente, de obicei nu las impresia ca sunt altfel decat sunt :)…

Plang: daca ceva ma supara foarte tare, am prostul obicei de a pune la suflet mai mult decat ar trebui…

Nu-s intotdeauna: optimista, se mai intampla sa se inece si barcutele mele…

Nu-mi place la mine: ca uneori analizez prea mult oamenii…

Sunt confuz(a): …;

Am nevoie: de el ca sa ma tina in brate atunci cand dorm, sa ma inteleaga, sa ma asculte sa ma iubeasca mereu :D;

Ar trebui: sa am mai mult timp liber :)…

Mai departe o poate prelua oricine vrea si se simte inspirat de ea…

Imaginea
6 gânduri despre “Detalii personale…

  1. Deci sa inteleg ca esti impulsiva,cateodata dura, de obicei dulce cu cine merita, iti place sa flirtezi si viata in general, cand cazi te ridici greu dar te ridici intotdeauna fara ajutor 🙂 Cateodata simti nevoia sa fii singura, asta doar deoarece esti mereu inconjurata de alte persoane.

    Nu, nu ma pasioneaza horoscopul…doar ca-s sagetator 🙂

    {Mister Devil @ Twitter says Hello}

Lasă un răspuns

