Pauza de masa…

Am un obicei foarte prost…nu-mi iau pauza de masa.Nu ca as manca ceva la pranz dar nu mi se pare corect sa stai sa muncesti asa ca sclavul pe plantatie si oricum nimeni nu baga de seama.

Serios acum, a auzit careva de vreun om caruia i s-a facut statuie pentru ca munceste prea mult sau ca sta peste program?

Nu,clar nu…

In schimb nu i se dau nici bani mai multi, nici nu i se aduna aceste minute, ore pe care le face pe post de voluntariat ca odata la ceva timp sa i se mai dea o zi libera…la apreciere nici nu ma mai gandesc…

Alta durere a mea este concediul, pe care cu greu pot sa mi-l iau cand as vrea.

Hello there, i’m human!

Da, sunt un simplu om care mai are nevoie si de timp liber, de casa, de pisica de copii (ipotetic vorbind ca n-am :)) )…cred ca intelegeti ideea…deja am inceput sa bat campii :D…

9 gânduri despre “Pauza de masa…

  1. Adevărat, uneori îi invidiez pe cei care pot spune NU atunci când este cazul. De cele mai multe ori, şefii slabi se feresc să le dea sarcini în plus acestor persoane, de teama unui refuz!

  2. De ce să fi plătit/a pentru munca peste program atâta timp când există cineva dispus să o facă gratis. Şi majoritatea suntem pentru că n-avem de ales.

  3. Pingback: Tweets that mention Pauza de masa… « Treipuncte … -- Topsy.com

Lasă un răspuns

