Chestionarul Lui Proust…


Se pare ca mihaela13o a stiut ca azi n-am inspiratie si mi-a trimis si ea o leapsa, un fel de chestionar…

Este vorba despre  Chestionarul lui Proust  care a suferit  mici modificari deoarece am scos cateva intrebari, sper sa nu fie cu suparare dar habar n-aveam ce sa raspund…

1.      Principala mea trăsătură:    incapatanarea…cel putin asa-mi spune toata lumea :)…

2.      Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un barbat:   sunt mai multe : inteligenta, sensibilitatea, sinceritatea,o personalitate puternica, ambitia…

3.      Calitatea pe care o prefer la o femeie:   aceleasi ca la barbat…

4.      Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea…

5.      Principalul meu defect: pun prea mult suflet in ceea ce fac si uneori am de pierdut…

6.      Îndeletnicirea mea preferată:    orice presupune activitate, nu-mi place sa pierd vremea aiurea…

7.      Fericirea pe care mi-o visez:     un loc caruia sa pot sa-i spun acasa si sa simt acest lucru..o schimbare in ceea ce priveste jobul…

8.      Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:    sa pierd pe cineva drag, prefer sa nu ma gandec la asata desi siu ca intr-o buna zi va fi inevitabil…

9.      Locul unde aş vrea să trăiesc:   cred ca Anglia sau Irlanda…cea din urma  ma fascineaza de ceva vreme…

10.   Culoarea preferată:  imi plac toate culorile …

11.    Floarea care-mi place:    frezia, macii, irisii…

12.    Pasărea mea preferată:    nu am una…

13.    Prozatorii mei preferaţi:     Emily Brontë , Jacqueline Monsigny, Stendhal , Giovanni Boccaccio

14.    Poeţii mei preferaţi:     Bacovia, Arghezi…

15.    Eroii mei preferaţi din literatură:    Heathcliff, Wuthering Heights

16.    Eroinele mele preferate din literatură:   Catherine , Wuthering Heights

17.    Eroii mei preferaţi din viaţa reală:    nu am nici unul…

18.    Ce urăsc cel mai mult:    prostia, indiferenta,nedreptatea, ignoranta...

19.   Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele  pentru o cauza nobila…

20.    Deviza mea:   Niciodata sa nu spui niciodata.

Acest chestionar se duce catre : Licuriciul Orb,  Sinsdesign,  Alexandrescu DanielaYuri , Mihaisuzuki, Lillee si oricine vrea sa o ia :)…


Sursa foto maci
11 gânduri despre “Chestionarul Lui Proust…

  1. Pingback: Chestionarul lui Proust – leapsa « Dosarele Pix Revealed

  2. Pingback: Tweets that mention Chestionarul Lui Proust… « Treipuncte … -- Topsy.com

  3. Pingback: Licuriciul Orb » Proust avea chestionar

  4. Pingback: Leapșa, povești din viața mea « Sinsdesign's Blog

  5. Pingback: Chestionarul Lui Proust în 1001 de nopți « Sinsdesign's Blog

Lasă un răspuns

