Rutina mea si ceva dulce…

Azi am fost lenesa, am vrut sa ma odihnesc si n-am mai avut chef sa scriu ceva.

Totusi am primit un fel de leapsa de la mihai, despre rutina mea de blogger sau cum imi incep eu diminetile in fata unui monitor :)…

Ziua mea incepe in fiecare dimineata fara nici o exceptie cu o cafea…fara ea nimic nu ar merge cum trebuie si eu as fi un fel de zombie :D.

Muzica este si ea un factor important, asa ca punem ceva muzica care-mi place, imi iau frumusel cafeluta aproape, cafeluta cu care ma rasfata al meu „sot” (asa imi place sa-i spun desi nu e cu acte in regula, jumatatea mea cu alte cuvinte 🙂 ) si  deschid calculiciul. Apoi, rand pe rand deschid al meu blog, google reader sa vad ce au mai scris cei pusi sub urmarire, twitter-ul dar nu mereu…depinde de dispozitie, toateblogurile.ro, .imi place sa trandavesc  pe acolo, daca sunt la servici mai sunt cateva programele daca nu, mess-ul.

De obicei partea cu google reader imi ocupa ceva timp deoarece „urmaritii „, sau persoanele ale caror articole le citesc sunt oameni harnici care  posteaza des si lucruri interesante care nu pot fi trecute cu vederea…comentam pe unde putem si avem ceva de zis, ma mai uit si la mine daca a mai comentat careva si ii raspund :), daca am inspiratie mai scriu ceva daca nu e si nu e, nu e rost de graba ca stiti voi…graba strica treaba.

N-am sa scriu ceva de dragul de a scrie ci doar daca am ceva de spus sau ma framanta ceva :)…

Si cam asta ar fi rutina mea de blogger…

Nominalizari : broscuta ofensata,Jurnalul Rosu , Mercu, Ardeiul zilei, Alle., Licuriciul Orb,…si oricine mai vrea sa o ia :)!

Si pentru ca ziceam de ceva dulce  am sa pun poze cu clatitele pe care le-am facut azi :).Vinovata se face broscuta ofensata care mi-a facut pofta si n-am avut de ales decat sa le fac si eu.Oricum se fac usor si sunt foarte bune , asa ca va las sa va ploua si voua  in gura :D…sper sa nu ziceti ceva de dulce :))!

30 de gânduri despre “Rutina mea si ceva dulce…

  1. Yammi…arata f bine clatitele…dupa o cura de Julio Iglesias tre sa ma rasfat cu prajitura…si nu uita si crema e importanta…
    Uite ca o sa iau eu si aceasta leapsa…si o voi posta si pe cea cu „continutul din geanta”…caci n-am uitat:))
    Un week-end fain. (La amandoi, tie si „imigratului”)

  2. Spuf! Leapsa cu rutina de blogger am luat o direct de la Chinezu (initiatorul ei) de ieri (este al doilea articol in ordine inversa). Dar oricum iti multumesc pentru nominalizare, m-ai facut sa ma simt ca un „vedet”, ca numai la Oscaruri se mai nominalizeaza lumea 😛

  3. Cred ca sunt singurul care te va dezamagi. Dupa o betie crunta, discomfortul stomacal nu-mi permita sa-mi ploua in gura, ba din contra. Nu ma intelege gresit, arata bine, sunt sigur ca pisicuta a muncit mult pentru asta, dar in momentul de fata nimic nu ma atrage decat apa minerala rece. :((
    PS: leapsa mai tarziu, cand imi revin. O zi cat mai frumoasa!

  4. WOW!! Am rămas fără cuvinte, din cauză că-mi plouă-n gură. Cât de bine arată!!! Aş fi prea de tot dac-aş mai vrea şi eu?! 😦

    O să preiau şi leapşa, un pic mai târziu. 😉

  5. Cam aceeaşi rutină o am şi eu 😛 Cât despre clătitele tale ce pot să spun…arată foarte bine şi să ştii că nu mi-ai făcut poftă că eu pap papanaşi :))))
    P.S. Pisica ta este adorabilă 🙂

  6. La cat de bine arata clatitele tale, fireste ca mi-ai facut pofta de clatite cu crema de ciocolata si dulceata de visinele-preferatele mele. De aici si pana a le si manca, n-a trecut decat o zi. Iar astazi am cazut si eu victima clatitelor tale : )
    P.S. Tare simpatica e pisicuta, cu labutele ei dolofane, cum se uita la bucatile de clatite : )

  7. Mama ce de bucatari pe aici! Si cand ma gandesc ca broscuta noastra este de vina pentru caloriile in plus :)) Pisicuta ta nu bea cafea? Ca motanul meu, unu mare si gras, ii placa cafeaua! Cea dargata supla si draguta ce seamana cu a ta, prefera ciocolata. 😀

  8. Pingback: Rutina, ca basina! « Alexandrescudaniela's Blog

Lasă un răspuns

