Vai ce-am obosit…

Cam asa a lenevit pisica mea tot weekend-ul si se trezea doar sa mai manance putin sau sa bea putina apa…in rest casca de i se rupeau falcile :)).Ce ziceti, o fi bine sa fi pisica?


22 de gânduri despre “Vai ce-am obosit…

  1. Pai normal! Era in siguranta, amundoi erati acasa cu ea, de ce sa isi mai faca ea griji? E clar! Ati fost foarte relaxati si lenesi si voi tot weekendu 🙂 Plus ca simtea ea ca vine iarasi zapada!

  2. Ei, asa zic si eu viata de huzur! Apai mi-as dori si eu sa tai asa frunza la caini dar, cand ai copil, nu-ti mai apartine timpul liber…:)Imi place pisicutza voastra ca stie sa-si faca viata frumoasa. Ca o concluzie…e al naibii de bine sa fii pisica.

Lasă un răspuns

