Joaca in bucatarie :)

Usor de preparat, gustos, hranitor, nu necesita tacamuri sau farfurii, poate fi devorat chiar si din mers, aceasta ar fi definitia sandvisului asa cum o stie mai toata lumea.

Daca am pune si un pic de creativitate pe langa elementele deja enumerate ar iesi ceva gustos, sanatos dar si haios.

Poti transforma niste sandvisuri obisnuite in ceva amuzant, poti crea personaje de desene animate sau diverse figurine care cu siguranta vor fi pe gustul celor mici dar poate si al celori mari 😛 , incurajand astfel  un mod de alimentatie sanatos .

Pentru cei care au copilasi mici si vor sa se inspire  in crearea de sandvisuri haioase le recomand sa intre sa citeasca mai departe aici .


Pofta mare!

Sursa imagini : Funky Lunch
25 de gânduri despre “Joaca in bucatarie :)

  1. Arta e artă în orice material ai transpune-o! Sandvişurile astea arată super haios şi se cunoaşte că s-a investit în ele mult drag şi imaginaţie.

    Din punctul meu de vedere au defectul că mi-ar fi milă să le mănânc…:))

  2. Ma dai gata cu ultimele tale articole! Arta culinara nu gluma! Multumesc de idei! Noroc ca al meu copil mananca si nu este nevoie sa ii fac asa des astfel de tablouri culinare. Dar cum astazi este racit si nu se simte prea bine,ar merita.

  3. Cata imaginatie trebuie sa fi avut cine le-a realizat!
    Imi amintesc ca nu-mi placea salata de beouf desi nu mancasem niciodata si, la nasii mei, am mancat prima salata pentru ca o decorase asa fain de nu te puteai abtine. Era un arici, acele erau facute din cartofi pai, nasucul era dintr-o maslina, gurita era un decupaj din ardei si ochii din boabe de mazare.
    Posibil o sa imi fie utila aranjarea-n farfurie a sandwich-urilor mai incolo caci papa buburuza mea orice.

Lasă un răspuns

