New toy

Orice poate deveni o posibila jucarie…

21 de gânduri despre “New toy

  1. De câte ori intru la tine pe blog îmi tresare inima… parcă îl văd pe Mishu a meu… seamănă leit cu Mitzi 😛 Dar nu reuşesc să-l fac să stea la poză 😀

  2. Pingback: Tweets that mention New toy « Treipuncte … -- Topsy.com

  3. Buna jucarioarele astea de ros! Si eu am locul meu special de ascutit ghearele..partea unei saltele vechi 😀 Dar ameninta ai mei ca scapa de ea 😀
    In rest mai am niste cutii pe care le gheruiesc 😀 Dar mami si tati tot ma mai prind din cand in cand sa-mi taie ghearele 😀

    foarte reusite pozele 😀

    Sanatate multa!

    Pisu

  4. Pingback: uberVU - social comments

Lasă un răspuns

