Şantaj

Trebuie sa discutam!

Sa sti ca mi-am dat seama ca nu ma mai iubesti ca la inceput, au fost vremuri in care eu eram cea mai importanta pentru tine iar acum relatia noastra s-a racit…

Toata ziua stai la calculator si pe mine nu ma mai bagi in seama, iar pe mousica il mangai mai mereu 😦 …

Am decis sa iau masuri drastice si m-am asezat pe tastatura, dar nimic /:) …  m-am asezat in fata ta ca sa nu mai vezi  monitorul si te-ai suparat pe mine, am incercat sa fiu draguta si sa te fac sa razi dar tu nu vrei sa ma bagi in seama.

E numai vina ta ca trebuie sa rezolv lucrurile astfel dar nu pot lasa lucrurile asa, trebuie sa stabilim cine e seful aici!

Asadar, pana nu te joci cu mine si nu ma alinti n-ai voie la calculator 🙂 !

Uite, las eu de la mine si cobor la tine in brate, iar daca te porti frumos s-ar putea sa fiu draguta si sa te las sa-ti faci treaba…

17 gânduri despre “Şantaj

  1. Pingback: Tweets that mention Şantaj « Treipuncte … -- Topsy.com

  2. Io zic să te mulţumeşti cu perioada asta cât mitzi este încă mic. Când o ajunge la maturitate şi o face şi o burtă cât un dovleac, atunci chiar n-o să mai poţi face nimic la calculator. Va trebui să-şi găsească altă masă.

Lasă un răspuns

