Suna alarma!!!

Drama fiecaruia dintre noi, sau cel putin a celor care sunt sclavi pe plantatie si se trezesc la ora fixa dimineata ca sa ajunga la ceea ce eu numesc scarbici (unde se culege bumbacul 😀 ), este sunetul infernal facut de ceasul desteptator sau de telefon dupa caz.

Momentul in care ceasul, telefonul si alte alarme setate de cu seara incep sa sune in draci, este din pura coincidenta si  momentul in care patul este mai moale ca niciodata, plapuma mai calda si perna mai pufoasa, somnul mai dulce si totusi trebuie sa te ridici de acolo, sa induri frigul si toate nenorocirile ce vor urma.Simti cum sangele ti se urca in cap si ai vrea sa le trantesti de toti pereti ca au indraznit sa-ti tulbure somnul dar patul pufos si cald te tine parca prizonier si cu o mana bajbaind dai a nu stiu cata oara snooze…

Cred ca nu sunt singura care se trezeste greu dimineata si care ar da orice pentru inca 5-10 minute de motait :).

29 de gânduri despre “Suna alarma!!!

  1. Din punctul asta de vedere, m-am scos! Teapa domnu’ telefon sau ceas sau ce-i suna tu dimineata! Ete ca n-am treaba. Ma scol „cand vrea muschii mei”! Si chiar ii compatimesc pe cei carora le suna ce la suna.

  2. Eu pun alarma cu ceva mai devreme ca să mai lenevesc un pic.( când lucrez dimineaţă mă trezesc undeva la 6 şi un pic)
    Iar alarma dacă o aud ziua mă trec fiorii.

  3. Stiu filmuletul si imi face placere sa il revad! Eu sunt mai norocoasa de aproape doi ani numai bebelusul mai ma trezeste da la 7.30 – 8.00 da stii … mai stau in pat pana la 9 ca se uita la desene sau sta si el in pat cu mine. Era mai greu la inceput cand nu dormeam nici noaptea nici ziua :))
    Da las ca o veni ziua aia cand voi auzi si eu sunetul acela oribil de ceas despteptator! Eu sper ca nu va veni!

  4. Cum avem o singură baie şi noi suntem doi, Seb se trezeşte de cele mai multe ori primul, face duş, face ceaiul, face sendvişurile, prăjeşte pâinea, pune untul… Eu mă trezesc cu 15 minute după el. Şi e mai bine! 😀

  5. Cred că în general femeile sunt mai somnoroase. Văd că e un obicei ăsta cu amânatul alarmei la voi … La noi e ca la Jeanina: mie când mi-a sunat alarma, m-am dat jos din pat. Mândra mea mai leneveşte cel puţin o jumătate de oră!

  6. Din fericire, nu am probleme cu trezitul de dimineaţă. E adevărat că atunci este somnul cel mai dulce, dar dacă sună alarma, în secunda doi sunt în picioare… nu mai lungesc agonia! 😉

  7. Pingback: uberVU - social comments

  8. foarte tare! 🙂 nu stiam filmuletul..but it puts things in prospective.. cred ca ma trezesc relativ usor. 🙂 dar si prefer sa dorm in loc sa ma machiez de exemplu, asa ca ma trezesc in ultimul moment posibil :))

    fain filmulet.. is curioasa cat era ceasul cand a sunat la sfarsit 😛

Lasă un răspuns

