Vise de copil…

Mi-as dori tare mult sa ajung sa vad macar una dintre aceste cladiri.Ma uit la ele cu entuziasmul unui copil care abia asteapta sa le cerceteze in amanunt si care ar da orice sa puna macar o data piciorul acolo.

Asa se intampla de fiecare data cand mi se pune pata.Piticii galagiosi din capsor incep sa-si imagineze si sa creeze scenarii in care totul pare posibil.

E buna treaba cu imaginatia , daca nu ai posibilitatea sa ajungi undeva unde iti doresti. Daca buzunarul este gol imaginatia te poarta acolo unde vrei, nu te costa nimic sa visezi…

Pe de alta parte este posibil ca visele sa devina posibile atunci cand te astepti mai putin.

Asadar si prin urmare sa incepem 🙂 :

Hotel Spirit, Bratislava…

Pentru ca e haios colorat si forma lui este amuzanta :)…

Waldspirale din  Darmstadt, Germania

A fost proiectata de artistul vienez Friedensreich Hundertwasser, planificata şi puse în aplicare de către arhitectul Heinz M. Springmann, şi construita de compania Bauverein Darmstadt. Clădirea a fost finalizată în anul 2000.

Michael Lee-Chin Crystal, Muzeul Regal dinToronto, Canada

O cladire cu o forma deosebita, singurul ei defect fiind alipirea de cladirea traditionala a muzeului…

„Casa Stramba” din Sopot, Polonia

Arhitectul Szotynscy Zaleski, a povestit ca a fost inspirat de catre ilustratiile lui Jan Marcin Szancer care insoteau povestile, precum si de desenele artistului suedez Per Dahlberg.

Ei bine, acestea sunt cateva din locurile in care as vrea sa ajung :), pe langa visul meu de a vizita Irlanda.Aceasta este  o alta poveste pe care am sa v-o impartasesc alta data.

Imaginile nu-mi apartin
17 gânduri despre “Vise de copil…

  1. Foarte interesante clădirile, mi-ar plăcea să fiu şi eu pe undeva pe-aproape, să le admir mai bine, dar, vorba ta, până atunci mă mulţumesc cu imaginaţia mea bogată sau cu imaginile… 🙂

  2. Casa stramba e cea mai misto! Si nu e greu de realizat acest vis, avand in vedere ca Polonia nu e chiar asa departe de Romania.
    Am vrut si eu acu vreo 2 saptamani sa scriu un post cu cladiri cu forme ciudate din lume, dar am gasit peste 100 de cladiri si nu stiam care sa le aleg pentru blog, erau toate interesante.
    Daca totusi ma hotarasc, o sa scriu si eu articolul.

  3. Normal, primul impuls: Casa stramba. Apoi, carcotasul din mine zice: s-or deschide geamurile? Probabil ca da… Ca la ei se poate. Si probabil ca asa stau unii stramb si gandesc drept. Si d-aia eu as face la Romania numai Case strambe.

  4. Hotelul spirit din bratislava este ca o casă de poveşti, numai că pare puţin înspăimântător şi haotic. În casa strâmbă şi podeaua o fi strâmbă, cu pante şi rampe? Chiar merită vizitate.

Lasă un răspuns

