Penibil…cica astia sunt jurnalisti …

Am fost extrem de neplacut surprinsa in aceasta dimineata pe cand citeam ce s-a mai scris pe ici, pe colo.

In cautarile mele am aflat ca oamenii pe langa faptul ca nu sunt in stare sa faca ceva prin forte proprii, copiaza articolele altora fara nici macar bunul simt de a mentiona sursa.Inteleg, ti-a placut ce ai citit si vrei a-ti dai cu parerea, dar o faci mentionand sursa de unde ai citit ce ai citit, nu scri tu un articol identic si te bati cu pumnii in piept ca esti jurnalist.

Ca sa inteleaga toata lumea, este vorba despre  stimatii domni sau domnisoare cu pretentii de jurnalisti de la Apropo.ro care in lipsa de inspiratie mai fura de la altii atribuindu-si meritele.

Probabil ca asta nu este singurul caz de o asa natura dar e primul care este sesizat de catre mine.Coincidenta a facut sa citesc acelasi articol ieri   pe Ellf.ru , am ramas putin socata la vederea imaginilor si am zis sa-i dau link-ul si prietenului meu sa -l vada (el e scorpion ca zodie, iar prima imagine era cu un militar care manca un scorpion 😛 ).Mare mi-a fost mirarea sa vad acelasi articol azi pe apropo.ro fara sursa si cu imaginile decupate ca sa nu se vada nici macar watermark-ul.

Acesta este articolul original , si acesta este articolul de pe apropo.ro

Dragut, nu?

La ce bun sa te mai chinui daca poti copia de la altii?

Au sters pana si comentariul care ii punea la coltul cu rusine ca nu cumva sa vada altcineva cat de penibili sunt…

Aveti aici print screen-ul articolului, acum fara comentarii :)), chiar daca am micsorat foarte mult imaginea, se vede jos comentariul pe care l-au sters si in care au fost facuti hoti.Se pare ca nu prea le-a placut…

12 gânduri despre “Penibil…cica astia sunt jurnalisti …

  1. macar puteau sa stearga comentariul imediat dar l-au lasat cam o ora drept dovada ca tipul care se ocupa cu monitorizarea site-ului o cam „freaca” aiurea in loc sa munceasca.
    le-am lasat si al doilea comentariu pe care inca nu l-au sters in care am scris : „vai…ce dragut! Ati invatat sa stergeti comentarii?dar bunul simt sa imi raspundeti macar pe mail de ce nu ati pus sursa il aveti? Sau toti sunteti niste jurnalisti de mana a-213-a?
    Chiar vreau sa stau de vorba cu cineva care are tupeul sa imi spuna de ce nu a pus sursa!
    Pana la urma nu murea nimeni daca puneati sursa..e doar un site rusesc pe care nu se uita multa lume…dar ati avut ghinionul sa se gaseasca o persoana care sa se uite.sau doua!”

    Acest comentariu va ramane aici ca dovada ca cei de la apropo.ro sunt,apropo, tarani!

    • Încă e acolo, ca să vezi…
      E amuzant, totuşi, cum un blog oarecare (ca al meu, ca să nu arăt cu degetul spre alţii) se străduieşte să posteze fiecare sursă, în timp ce aşa-zisa „media” ignoră de prea multe ori nişte chestii de bun-simţ…

  2. Acum nu trebuie să-i considetaţi pe cei de la apropo.ro jurnalişti. Că a sta pe net şi a face ştiri după alte ştiri nu e presă, ci monitorizarea ei.
    Dar da, până şi un portal de ştiri trebuie să amintească sursa, altfel e bun de daune (dacă cel plagiat are nervii să meargă în instanţă).

Lasă un răspuns

