Am revenit :)

De cand am intrat in weekend n-am mai postat nimic pe aici pentru ca nu prea am mai avut timp.

Am promis ca lenevesc si asa am facut, numai ca planul meu a fost sabotat intre timp…si afurisitul de weekend a trecut prea repede.Ziua de luni nu s-a lasat prea mult asteptata, asa ca m-am trezit frumusel de dimineata ca orice sclav care se respecta si da fuga pe plantatie .Ajunsa pe campul de bumbac, munca, munca si iar munca….

Acasa ajungeam obosita, singurul pe care-l vedeam era patul si adormeam o data cu gainile, ca sa ma trezesc a doua zi si sa o iau de la capat.

Nimic nu mergea prea bine si tocmai cand eram deja un car de nervi si oboseala aflu ca nu’s tocmai ghinionista si ca am castigat un domeniu .ro.Ceva era totusi ne la locul lui, il castigasem mult prea usor, cu minim efort (daca a da un mail si sa spui ca vrei un domeniu .ro se poate numi efort).Nu aveam de gand sa-l mut pe acesta pe noul domeniu… simteam eu ca-i ceva putred la mijloc si am inecput sa analizez situatia.

M-am bagat serios in problema si am inceput sa modific pe acolo, fara succes insa.Mai exact aveam domeniu .ro dar nu puteam sa fac nimic cu el. Dragut , nu? 😀

Bun, dupa ce am realizat eu ca simturile nu m-au lasat de tot si ca aveam mare dreptate sa fiu sceptica am zis ca-mi bag picioarele ca si altii care au patit la fel ca mine.Raman aici unde e cald si bine :!

Concluzie Blogway e degeaba, sa cel putin asta e parerea mea…

Asadar si prin  urmare am ales sa ma dreg cu o cafea si putin cate putin sa revin si eu pe aici.

Am vazut  ca Janinei deja i s-a facut dor de mine , ii multumesc pentru grija :).E tare bine sa sti  ca exista cineva acolo care se gandeste la tine si ca-si face griji…

I’m still alive :)!

Multumesc si tuturor celor care au mai trecut pe aici in toate aceste zile in care eu am fost absenta nemotivat.Prima mea misiune este sa iau readerul la puricat si sa vad ce au mai facut cei pusi sub urmarire dupa care sa mai postez si eu ceva :P…

Va pup!

14 gânduri despre “Am revenit :)

  1. Blogway… de doi lei! Io am fost mai ambitios: am pierdut trei zile, poate, poate reusesc sa fac ceva cu domeniul de la ai… Sa si-l bage-n… Or avea clienti care sa le si plateasca?
    Buna revenire! Ca deja motanul meu incepuse sa intrebe: unde-i pisicuta aia frumoasa?

    • Nici eu nu m-am lasat mai prejos, am incercat, poate, poate iese ceva …Nu prea cred ca au clienti care sa le plateasa, probabil ca asta a fost si toata treaba cu concursul lu’ peste.Ar fi cam aiurea sa mai si platesti pentru asa ceva….
      Multumesc pentru urare, pisicuta revine in forta cu poze noi :)!

  2. Pingback: Stiati ca? « Treipuncte …

Lasă un răspuns

