Stiati ca?

Cuteness cures all, eu am vazut acest filmulet si am zis ca ar trebui sa-l vada cat mai multa lume …e minunat cum o creatura atat de mica poate stimula vointa baietelului.

Spiridusii exista, uitati-va aici ce fotografii frumoase si ce poveste minunata le insoteste :).

Iti poti tapeta camera foarte frumos daca ai ceva imaginatie.Rezultatul poate fi uimitor…

Lady Gaga a zis  ca a umblat prea mult timp dezbracata si ca e mai bine sa mai puna ceva haine pe ea ca e cam frigut :))…

Eu, in zodiacul australian al temperamentelor sunt Pasarea Kookaburra ,  puteti afla si voi ce sunteti de aici :)…

Blogway e o pierdere de timp, o spun eu , ‘mnealui si Lillee , probabil si multi altii care s-au lovit de Blogway-ul lu’ peste.

Ca niste puiuti de labrador abia asteapta sa fie luati acasa.Sunt pur si simplu adorabili, cine isi doreste un sufletel alaturi eu ii spun sa nu stea prea mult pe ganduri…

Enjoy!

12 gânduri despre “Stiati ca?

  1. Şii, mă gândeam că tu poţi tapeta un perete sau o bucată din perete în formă de tablou cu printuri cu mitzi. Poze mai mult alb-negru şi ceva spre sepia, scoase pe hârtie obişnuită, nu de fotografie.

Lasă un răspuns

