In cadere libera

Sa va povestesc o  intampare haioasa  din weekend-ul ce a trecut .

Eu avand treaba prin casa , nu prea am bagat-o in seama pe Mitzi.Ea cand vede ca nu e bagata in seama ori ma urmareste prin toata casa, sta la panda si intr-un moment de neatentie sare pe mine, ori doarme de rupe si ma ignora total.

Ce s-a gandit ea, ca ar fi mai bine sa se aseze pe partea de sus a fotolului, ca sa se uite pe geam si daca se plictiseste pune capul frumusel si doarme.Intre timp somnul a furat-o si obisnuita cum era sa se lafaie in tot patul a vrut sa-si intinda labutele ca sa se dezmorteasca.Spatiul fiind mai mic,  a inceput sa alunece putin cate putin.Pana sa-si dea seama si sa se mai poata agata cu gherutele,  a cazut in spatele fotoliului.Am sa va pun cateva poze, deoarece am reusit sa surprind momentul…

Se uita la mine cu un aer superior, gandind cum sa ma pedepseasca pentru faptul ca imi permit sa fac altceva decat sa stau cu ea.

Imi intoarce spatele si se pune pe dormit, punand deja in aplicare pedeapsa…

Cu toate astea imi simtea prezenta si se mai uita din cand in cand la mine, doar sa verifice daca mai sunt acolo.

Somnul o fura si nu se putea  impotrivi :)….a se vedea cum i se inchid ochisorii.

Afara era un pic caldut si cateva raze de soare o mangaiau, ii era bine acolo, corpul aluneca incetisor ,

pana cand s-a rupt firul si era deja in spatele fotoliului incercand sa-si dea seama

cum de a ajuns acolo, daca viseaza sau daca e real ceea ce se intampla.

Facuse ochii mari si nu intelegea cand a  ajuns acolo jos.

Dupa ce s-a dezmeticit a dat sa sara inapoi…sa-si reia somnicul, ca tare bine era.Nu i-a luat mult si a gasit alt loc unde sa doarma in liniste, un loc in care sa nu fie deranjata :).

12 gânduri despre “In cadere libera

  1. De-a dreptul foarte tare! 😀
    off topic: iar te-ai plictisit de temă… Părerea mea e că era mai faină cea de dinainte, asta este prea comună, am văzut-o pe alte patru-cinci bloguri. Contează să-ţi placă ţie, dar şi să te reprezinte. 🙂

Lasă un răspuns

