Indecisa

Da, asta sunt Eu.

Nu ma pot hotara sub nici o forma si deja simt ca explodez.Nu, nu e vina mea…chiar n-am de unde alege si evident este vorba de tema.Iar am schimbat-o si sper ca nu v-am stresat prea rau.

Pentru ca am incercat mai toate variantele si tot n-am ajuns la o concluzie am sa va rog sa veniti cu propuneri si sugestii.

21 de gânduri despre “Indecisa

  1. E ok ca se vede mai bine scrisul. Asta este singurul minus care il vad eu la wordpress – nu poti adauga tema care o vrei tu. Daca ai sti cate teme frumoase si gratuite sunt de WP! Da pentru asta trebuie domeniu si iarasi parca nu merita 😀 Incearca pana gasesti una sa te multumeasca cat de cat. Lasa ca noi nu patim nimic daca le schimbi:)

  2. Auzi tu dragă, dacă te plictiseşti de temă, schimb-o! Că doar blogul e al tău, ca să te destreseze în primul rând pe tine. Nu te mai gândi că enervezi cititorii, lasă-i, lasă-ne, ne adaptăm. Numa să nu o schimbi zilnic, că poate fi derutant. Deşi nici asta nu văd de ce ar fi o problemă prea mare. 😀
    Tema asta e bună, că ai început să scrii mai mult şi nu oboseşte ochii (fondul negru merge mai bine la bloguri de foto cu scris puţin).

  3. Nu eşti singura indecisă,eu am stat destul de mult să-mi aleg tema, simţeam că nu mă reprezintă.Eu zic totuşi să alegi care să-ţi placă ţie,să simţi bine cu ea.Dacă mă întrebi pe mine,e mai ok asta,cealaltă îmi întuneca încăperea când era lumina stinsă :))

Lasă un răspuns

