Leapsa ma urmareste

Am aflat ieri ca am primit o leapsa de la Yuri , leapsa pe care-i musai sa o onorez.Sa incepem la elucidarea misterului:

1. Cel mai de preţ lucru: sa iubesti si sa fi iubit…

2. Când sunt supărată: uneori ma inchid in mine, alteori caut sa dau de inteles asa cum pot eu mai bine motivul supararii mele.Oricum imi trece repede pana la urma, dar de uitat nu uit niciodata…

3. Cea mai frumoasă vacanţă: a fost anul trecut cand am fost cu iubitul in Bulgaria, Nessebar-ul vechi…mi-a placut foarte mult si am amintiri frumoase de acolo…

4. Când vreau să mă relaxez: citesc ceva sau ma plimb, ador sa ma plimb, sa merg pur si simplu unde ma poarta picioarele…ma relaxeaza :).Ma mai relaxez si in compania iubitului meu sau a pisicii :)…

5. Alte locuri unde aş trăi: cred ca in Irlanda…am mai spus-o la un moment dat…chiar mi-ar placea…

6. Cea mai fericită am fost: de mai multe ori, nu-mi vine acum ceva in minte…imi place sa vad jumatatea plina a paharului si pot spune ca in general sunt o persoana optimista…

7. Nu spun nu propunerii: daca merita si argumetele sunt bune e posibil sa spun da…depinde de situatie si de ce presupune propunerea respectiva…

8. Mă feresc: de mincinosi, de prostie, de rautate…

9. Am emoţii când: astept ceva cu nerabdare si intarzie sa apara…

10. Regret că: nu vreau sa ma gandesc la regrete…

11. Nu aş renunţa niciodată la: felul meu de a fi…

12. Cei mai buni prieteni: sunt prea putini…

13. Mă enervez când: am motiv sa fac asta :P…

14. O zi perfectă: ar trebui sa o simt prin toti porii, sa fie ziua in care toate sa fie bune si nimic sa nu-i poata sa strica armonia…sa nu existe griji, probleme…

Aceasta leapsa se poate duce la oricine doreste sa o ia :)!

9 gânduri despre “Leapsa ma urmareste

  1. Chiar acum incercam sa mai scriu putin pentru leapsa de la tine si Mihai plus una bonus. A trecut ceva timp da promit ca saptamana asta public ce am scris.
    Daca ma supar nu ma inchid in mine ci caut sa ii supar si pe altii. Imi trece repede si apoi sufar enorm ca m-am trezit sa vorbesc aiurea.
    PS e mai ordonata tema asta! Ahh de am putea ramane pe wordpress dar sa punem ce teme am vrea noi 🙂

    • :(( asta e si durerea mea…temele care sunt nu-mi sunt deloc pe plac.Sa zicem ca provizoriu asta ar fi ok, am ales-o tot pentru ca e mai ordonata, dar scrisul e cat un purice … :((.Nu e graba cu leapsa aia 🙂

  2. Pingback: uberVU - social comments

Lasă un răspuns

