Axi s-a facut motan cuminte

Despre motanelul Axiuta nu v-am povestit niciodata.Parintii iubitului meu sunt si ei iubitori de pisici, au 3 in prezent, 2 pisici si un motan.Una este mama lui Axi, Gonzo  si alta este sora lui Zuza. Daca-i vezi pe toti trei n-ai zice ca sunt rude.Gonzo, mama lor, este o pisicuta alb cu negru si cu ochisorii verzi.Acum eu nu am habar ce motan a curtat-o, insa a fatat doi pisoiasi albi cu pete maronii si cu ochii albastri…

Evident ca parintii lui Mihai cand au vazut cele doua minunatii nu mai puteau de dragul lor si s-au hotarat sa-i tina pentru ei.Pana si eu as fi vrut unul sa-l iau cu mine :D.In perioada aceea nu o aveam pe Mitzi si imi doream tare mult o pisicuta.Il zapacisem pe al meu ca vreau pisica si nu se mai putea intelege cu mine.Nu am reusit sa-l conving, zicea ca nu avem unde sa o tinem si bla , bla, bla.Am renuntat la idee pe moment pentru ca Axi si Zuza fiind obisnuiti sa stea la curte ar fi fost mai grea trecere de la libertatea pe care o aveau aici la o viata intr-un apartament.

Le prindea bine viata la curte, se jucau, alergau…ce sa mai, niste pisici fericite.Axi era un dracusor, facea numai d-alea nefacute, ca de exemplu sa fuga cu un piept de pui din bucatarie sau cate si mai cate alte nazdravanii :).Era tantos si isi facea de cap fiind  singurul motan intr-o curte cu trei pisici.

Intre timp au ramas el,  Gonzo si a lui sora, Zuza care a crescut in cateva luni cat alte pisici in ani buni.Mitza, bunica lor si-a gasit sfarsitul fiind mult prea batrana.Probabil ca iubitul meu se va intrista putin cand va vedea postul acesta deoarece Mitza a fost pisicuta lui de suflet, a crescut cu el …Nu l-a mult timp dupa intamplarea aceata a gasit-o pe Miti in fata blocului si intr-un fel ea a reusit sa umple golul lasat de Mitza;de acolo si asemanarea de nume.
In sfarsit,  sa trecem la Axiuta cel nazdravan.Cand mergeam acasa si stateam mai multe zile o luam si pe Mitzi cu noi deoarece nu aveam la cine sa o lasam.Tatal iubitului meu a cam vrut sa le faca lipeala, totusi fara succes.Pe o parte se criza al meu ca pisicuta lui e domnisoara si asa si pe dincolo, iar pe cealalta parte Mitzi il privea cu raceala pe pretendentul ei.Axi a fost refuzat in cel mai crud mod posibil si tratat cu o indiferenta iesita din comun.In fata ei dadea sa fuga, dar in curte tot grozav se credea.

Acum cateva saptamani alti motani care veneau sa le curteze pe sora si pe mama lui i-au cam pus gand rau.El, increzator in fortele sale a vrut sa  apere onoarea celor doua si a incasat-o un pic cam rau.S-a ales cu ditamai infectia la unul din ochisori si cu o labuta defecta, dar si ranit in orgoliul sau.L-au tinut in pod o perioada ca sa nu mai pateasca ceva si intre timp labuta s-a reparat, insa la ochisori treaba era ceva mai serioasa.Cert e ca de cand cu situatia cu pricina Axi este cel mai cuminte motan, nu-i mai arde de nazdravanii.Sta cuminte pe canapea in bucatarie si nu se mai baga in viata amoroasa a mamei si surioarei lui.



13 gânduri despre “Axi s-a facut motan cuminte

  1. intr-adevar m-am intristat cand am citit despre Mitza dar cand am vazut pe Mitzi ca sare pe langa mine sa prinda musca mi-am adus aminte ca probabil Mitza nu s-ar fi suparat daca ar fi cunoscut-o pe Mitzi.
    Va iubesc pe amandoua bre…si uite-asa imi da mie o lacrima…
    incredibil ce sentimente iti pot trezi niste cuvinte si mai ales niste animalute asa mici…

Lasă un răspuns

