O pisica + 2 hamsteri = o pisica grasa

Asa au zis toti cei care ne cunosc despre faptul ca avem 2 hamsteri si o pisica.De fapt am avut trei hamsteri dar unul dintre ei a murit.Nu traiesc mai mult de 1 an jumate, doi.Am ramas cu 2 acum, un roborovsky si un campbell.Pe unul il cheama Fuffy, iar pe celalalt Biscuite.Ii aveam dinaintea pisicii si nu am renuntat la ei, ne sunt tare dragi, plus ca nu sunt deloc pretentiosi, cu cateva seminte si o frunza de salata ii pacalesti:D.


Ca sa-i ferim de privirile hotomane ale pisicii i-am pus pe nivelul cel mai inalt al bibliotecii, unde oricat si-ar dori n-ar putea sa ajunga…

Beleaua a facut ca intr-una din diminetile astea Biscuite, cel mai nazdravan a sarit de acolo si topaia in voie pe mocheta.Cand am deschis usa pisica tusti inauntru.Evident n-am avut timp de reactie, dar spre surprinderea nostra nu i-a facut nimic.Se uita cu ochii mari la el si el la ea.Eu am sarit repede sa-l prind sa-l bag la loc si Mihai sa prinda pisica , sa nu-i treaca prin gand sa dea cu gheruta.Cand m-am uitat in acvariu, ce sa vezi? Biscuite isi adunase tot talasul intr-un colt si asa a ajuns el sa poata sari e acolo.Evadarea fusese premeditata…

23 de gânduri despre “O pisica + 2 hamsteri = o pisica grasa

  1. Ce-mi mai doream şi eu un hamster când eram mică, avea o vecină doi şi tare îmi mai erau dragi. Din păcate, mama nu avea aceleaşi preferinţe. :))

    Acum nu-mi mai iau, fiindcă mă ataşez prea tare de animăluţe şi când n-or să mai fie atunci să vezi. De-ajuns că am o pisicuţă şi am trecut printr-atâtea cu ea… 😦

    Să-ţi trăiască!! 😛

  2. Nici nu pot să mă gândesc ce dramă ar fi acolo la voi dacă mitzi i-ar ucide pe şoricei în lipsa voastră. Gândeşte-te că eugenia poate să mai sară şi-n viitor din acvariu. Eu zic să-i luaţi o altă colivie/cuşcă.

Lasă un răspuns

