Sa cultivam orez, zic!

Ma gandeam serios la aceasta posibilitate pe cand ne duceam noi sambata  acasa.Nu acasa aici in Bucuresti ci acasa de unde suntem noi.De ceva vreme am adoptat un traseu mai linistit care ne permite sa evitam aglomeratia si ajungem direct la Balotesti de unde ne contiuam drumul pe DN1.

Cand am plecat era foarte frumos afara soare, caldut,parca in sfarsit venea primavara.Desi pe camp mai era zapada pe ici pe colo, ce mai era se topea incet dar sigur.

Acum sa va spun cum am ajus eu la concluzia ca putem sa ne apucam de cultivat orezul. Pe cand mergeam noi asa linistiti cu soarele in fata, ochii mei s-au facut cat cepele .Pe camp, pe portiuni considerabile zapada se topise in asa hal ca se formasera ditamai baltile.Pai cu asa potential, nu putem sa ne facem si noi niste orezari cu paariute din alea haioase si cu cizme de cauciuc pana la genunchi?

Conditii avem, uitati-va si voi!

Nu serios acum, chiar vi se pare o idee asa proasta :))??!!???

8 gânduri despre “Sa cultivam orez, zic!

  1. Dacă sunt necultivate şi mlăştinoase, aceste suprafeţe, cu investiţii solide şi cu un efort uman susţinut, trebuie bonificate, nivelate, dotate cu sisteme complexe de irigaţie şi de abia apoi cultivate cu orez. Fă un proiect pe fonduri structurale. Eu îţi ţin pumnii. Şi îţi promit că o să cumpăr orez numai de la tine 🙂

Lasă un răspuns

