Primul filmulet cu Mitzi

Sa speram ca vor urma si altele, insa momentan acesta este singurul.Am reusit intr-un final sa-i indeplinesc Jeaninei dorinta sa vada un filmulet cu Mitzi si musca.

Mai exact pe Mitzi sarind dupa musca :))…
Sper sa va placa :)…

Nu este filmat de mine , asa ca-i multumesc lui Mihai pentru asta:)…

17 gânduri despre “Primul filmulet cu Mitzi

  1. Pfuai, mulţumesc pentru filmuleţ, teribilă mitzi. Îmi place că după fiecare minut, mitzi mai lua loc lângă uşă, să se odihnească. Ce să zic, sunt de părere că-i daţi cam multă mâncare. 🙂
    Fain montajul!

  2. Ce imi place mie cand se incordeaza ele si dau din piciorusele din spate, pregatindu-se sa sara. Si tin un pic boticul deschis .. nu stiu de ce 😀
    Este o super dulce si ma bucur ca in final a ramas doar Mitzi.

  3. Hahahaaaaa :)) Doamne!!! E super funny!!!
    PS. sfat pt Mihai pt urmatoarea data: nu poti pune o melodie de 2:50 cand ai un filmulet de 3:10, cel putin o melodie la fel de lunga ca filmuletul 😉

  4. Doamne,va multumesc pentru aceste imagini minunate,mitzi..iubita mea mitzi,mi-ati amintit de ea,si chiar imi este dor de ea,nu mai stiu nimic de ea de 2 ani de zile,tot mitzi era numele ei,o stiam pe mitzi ,ca atunci cand o lasam libera prin curte,mereu dadea cu labuta cand vroia in casuta ei ,sub forma de papucel,cine mi-a luat-o?nu stiu,m-am interesat si nu am aflat nimic,am pus si o mare recompensa…multi spuneau ca e doar o pisica…dar ei nu stiau ca mi-am pierdut cel mai bun prieten,sufletul si inima mea,ea era tot pentru mine atunci,dupa decesul parintilor mei,mi-a fost mereu alaturi,si mereu era blanda si mereu la fel de dragalasa,nici nu pot sa va spun cat de greu mi-a fost sa vad ca nu e langa mine in patut sa toarca,sa o vad zucandu-se in fata mea cu ghemul,sau alergand sa prinda o biata musculita,care era o delicatesa pentru ea…as da oricat pe ea,numai sa o mai am langa mine,ofer un pret imesn,o recompensa imensa pentru cei ce o pot gasi,specific ca am pierdut-o in Vatra-Dornei,acolo unde am o casuta de vacanta,o birmaneza superba in varsta de 5 ani,ar fi implinit zilele astea,daca cineva stie de ea,sa nu ezite sa ma contacteze,valabil doar pentru cei de acolo,din acel oras,mitzi,mie dor de tine,si nu mi-as mai dori sa te pierd niciodata!!!!!!!!!!!…felicitari pentru mitzi pe care o aveti,mi-am mai alinat dorul cu imaginile voastre,santeti minunati,va multumesc frumos,si mai astept imagini cu mitzi sa vad ce prostioare mai face ea,e tare dulce si dragalasa si nu e deloc grasuta,sa aveti grija de ea,multumesc mult

Lasă un răspuns

