M-am intors :)

Iar am fost data disparuta pe aici :D, dar am revenit …am revenit cu primavara dupa mine :).

Sanziana, sunt bine, multumesc  ca intrebi de mine si ca-mi simti lipsa pe aici, atat tu cat si Janina si toti cei care s-au mai intrebat ce se intampla cu mine si de ce nu am mai postat pe aici.Am fost plecata in weekend, dar m-am intors…cu poze si cu amintiri frumoase dintr- un weekend minunat in compania unor oameni minunati.

Am sa pun cateva imagini pe aici mai pe seara, acum vreau doar sa va urez la toti o primavara frumoasa.

Fetelor am sa le ofer un martisor :), o buburuza… 

23 de gânduri despre “M-am intors :)

  1. Grozav c-ai revenit. Ca să nu ne stea inima-n loc că unde eşti, ce-ai făcut, de ce-ai dispărut, io propun ca înainte de fiecare week-end departe de net şi blog să spui. Adică să ne spui. 🙂 Să scrii un articol în care ne anunţi că lipseşti, să spui cât lipseşti, să motivezi de ce lipseşti şi să aduci şi dovada deplasării. Clar. 😀
    Glumesc!

Lasă un răspuns

