Rusinica mie…

Stiu ca nu am mai postat pe aici  si nu e deloc frumos din partea mea insa promit sa-mi revin cat de curand.Ieri si azi am fost un pic mai obosita dar imi trece si pe urma chiar ca nu mai scapati de mine :)).

Cu parere de rau am sa-i anunt pe cei care mi-au mai pasat cate o leapsa ca o sa dureze ceva pana o sa le preiau si sper sa nu fie cu suparare  :D…

14 gânduri despre “Rusinica mie…

  1. …oboseala primelor zile de primavara
    Ce-i drept astazi suntem in 2 martie si nu mai merge sa-ti spun La multi ani de 1 martie : ) asa ca ma rezum doar sa-ti doresc o primavara frumoasa

Lasă un răspuns

