Cand nu ai ce face dormi…

Am  avut doua zile libere, zile in care Mitzi a profitat de ocazie ca sa-mi capteze toata atentia. La calculator e clar ca nu pot sta fara ea asa ca m-am conformat…cu o mana tastam cu cealalta o tineam pe ea , dormea foarte bine cu capsorul lipit de mana mea.E incredibil cat de bine si de in siguranta se poate simti acolo in palma mea :)…

Imi cam amortise mana, nu e tocmai usurica, dar nu puteam sa o deranjez :)…

11 gânduri despre “Cand nu ai ce face dormi…

  1. Pana la urma tot Mitzi il strig si pe fumosul meu. Si la fel n-am loc de el ca-i ori la mine-n brate, ori pe tastatura, ori in fata monitorului… Si rareori, pe calorifer…

Lasă un răspuns

