10 principii…

Se pare ca nu scap eu asa usor, leapsa ma urmareste si iaca m-a gasit.Am primit de la ‘mnealui ordine clare sa execut o leapsa in care sa zic care sunt cele 10 principii de viata ale mele.

Acum imi vin in minte doar acestea:

1. Nu judeca oamenii dupa aparente!
2. Zambeste  si ai sa-i faci si pe altii sa zambeasca!
3. Intotdeauna priveste jumatatea plina a paharului!
4. Incearca sa oferi inainte sa vrei sa primesti ceva!
5. Nimic nu se rezolva de la sine!
6. Crede in tine, nu astepta de la altii sa vada in tine ceea ce tu nu vezi!
7. Viseaza, nu te costa nimic!
8. Niciodata sa nu spui niciodata!
9. Traieste-ti viata ca sa nu ai ce regreta mai tarziu!
10. Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!

Leapsa aceasta se duce catre toti cei care se afla in blogroll-ul meu :)…

7 gânduri despre “10 principii…

Lasă un răspuns

