M-am razgandit…

Va spuneam acum ceva vreme ca am castigat un domeniu .ro si ca nu ma descurc deloc cu el, ca are o groaza de restrictii si nu-l pot configura pe placul meu.Dupa ceva timp pierdut am decis sa abandonez si sa le dau celor de la blogway un mail prin care sa anulez acest domeniu.Intre timp m-am razgandit si am zis ca daca pun numai poze pe acest nou blog, pentru care nici nu am nevoie de prea multe optiuni as putea sa il transform intr- un blog foto.

Mail la cei de la blogway oricum n-am trimis asa ca pot sa-i dau bice cu „poznele”.

In cazul in care doriti sa aruncati un ochi sau poate doi pe acolo adresa este aceasta iar noul blog se va numi Zooky (nu ma intrebati de ce 😛 ).Sunteti evident bineveniti sa va dati cu parerea sau doar sa va uitati daca asta este si dorinta voastra.Eu va astept cu mare drag acolo :)!

19 gânduri despre “M-am razgandit…

  1. Daca te intereseaza un blog instalabil poti sa-ti iei ceva host. Cu 50-60 de lei pe an gasesti o oferta buna si la vreun 20-30 gb trafic si 300 mb spatiu megasuficient……..Eu cand mi l-am luat pe al meu am primit si domeniul gratuit…

  2. folosestete de el 🙂 cine site poate… o sa renunti la un moment dat la wordpress… 🙂

    oricum vad ca ai page rank de la google 5… la 14.000 de hits… eu la aproape 20.000 am 3 deci esti tare 😀

  3. Pingback: Spune repede ca ma grabesc! : 'mnealui…

  4. Pingback: Teme profesionale WordPress – gratuite « Sinsdesign's Blog

Lasă un răspuns

