Plimbarica prin Gradina Botanica…

Duminica am fost prin Gradina Botanica, cea de langa Cotroceni.Vremea a fost foarte frumoasa numai buna de plimbare. Chiar daca este un pic departe de noi am preferat sa mergem acolo decat in locurile unde este aglomerat cum ar fi Cismigiu.Chiar nu-i pot intelege pe cei care merg acolo.Este exagerat de plin in weekend, iar in parc mergi sa te relaxezi nu sa stai la rand sa mergi pe alei.In fine, fiecare cu gusturile lui….

Asadar,  am ales Gradina Botanica.Aveam deja o banuiala ca pe acolo  e mai liber si asa puteam sa facem si cateva pozne.Banuiala mea s-a adeverit, erau doar cativa oameni pe acolo, probaibil ca diferenta o face faptul ca se intra pe baza de bilet, 2 Ron pentru studenti si 5 Ron pentru cei care nu sunt sudenti, o suma care nu este deloc extraordinara…



15 gânduri despre “Plimbarica prin Gradina Botanica…

    • Nu a fost ceva planificat, dar cum vremea era frumoasa am zis sa nu pierdem timpul stand in casa.E un loc linistit in comparatie cu restul Bucurestiului, cu celelalte parcuri…
      Sper ca o sa va luati un aparat foto cat de curand , ca sa-i faceti pozici motanelului :D!

  1. Este minunat. N-am ajuns niciodată pe acolo, deşi am stat 4 ani în Bucureşti, în facultate! Dar de unde atâta minte la mine pe atunci? Aveam alte frumuseţi ale naturii de admirat ….

  2. E frumoasa Gradina Botanica,tocmai pentru ca nu e asa multa lume care sa „aiba grija” sa distruga sau sa-si arunce gunoaiele la intamplare.E frumoasa pentru ca e liniste si te poti relaxa pe bune.
    Urasc parcurile pline de oameni,e tare enervant cand trebuie sa stai sa-i ocolesti in loc sa te plimbi linistit,sau cum spui si tu sa stai la coada sa mergi.
    Parcurile sunt aproape goale doar seara tarziu!

  3. poza: 3,5 si ultima :X sunt superbe 🙂 mai ales ultima 🙂

    PS: acuma am scapat din blogroll de toti ca pe unii chiar nu ii vroiam acolo si te trec inapoi 😛 (in cateva zile refac blogrollu cu cativa care mai intra si mai comenteaza 😀 )

    multumesc!

Lasă un răspuns

