Ploaie, mocirla si chef de stat acasa…

Tocmai cand ne  bucuram  si noi de primavara si de vremea frumoasa,  vremea se inrautateste si se pune pe plouat 😦 …

Eu una m-am cam saturat de frig si de vreme urata…

M-am bucurat tare mult cand am vazut ca au inflorit pomii si ca se incalzea usor, usor.Gandul imi zbura la plimbari relaxante, la un ceai pe o terasa, la orice numai nu la stat in casa  pe o vreme mohorata si ploioasa.Cand e asa parca n-am chef de nimic, decat de dormit.Ieri de exemplu, a fost inorat dar nu a plouat;am avut o stare de-mi venea sa ma bat singura.Pisica dormea pe unde prindea un loc mai moale si parca imi venea sa fac si eu la fel ca ea.Pe laga starea minunata pe care o aveam m-am pricopsit si cu o durere de cap groaznica  care a trecut intr-un final glorios cu un Ketonal Forte….

Azi e mai rau decat ieri, e mult mai urat afara si deprimant :(…

12 gânduri despre “Ploaie, mocirla si chef de stat acasa…

  1. Pingback: O raza de soare ca premiu « Dosarele Pix Revealed

Lasă un răspuns

