Restante…

Cu ceva timp in urma am primit de la mihai o leapsa pentru care voi fi groaznic pedepsita si torturata si schingiuita (recunosc 😛 exagerez), daca nu ma pun pe treaba si o execut asa cum mi s-a cerut…

Dupa cum urmeaza am sa raspund  la niste intrebari, indiscrete 😛 :

1. În momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gândesti prima oara?

Cred ca persoana care mi-e alaturi mai mereu, si la bine si la rau, singura care m-ar intelege si sustine neconditionat…

2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

– As fi o pisica, tare mult mi-ar placea sa fiu si eu ca mata mea…fara griji, cun un loc moale unde sa dorm, iubita  si rasfatata, far sa trebuiasca sa merg la scarbici si cate si mai cate…

3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?

– chiar nu stiu, probabil ca pe mine, fiecare avem defecte pe care am vrea sa le remediem…

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?

– As pleca departe , unde nu stiu…

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

– cel in care ne-am gasit unul pe celalalt, eu si jumatatea mea, momentul in care am realizat ca el e cel pe care mi-l doresc in fiecare clipa apropape de mine…

4 gânduri despre “Restante…

Lasă un răspuns

