O raza de soare intr-o zi ploioasa…

Nimic nu poate fi mai potrivit , nimic nu ti-ar putea aduce zambetul pe buze ca o raza de soare intr-o zi urata, cu cerul plin de nori grei ce aduc ploaia…

Am primit acest premiu acum ceva timp si recunosc ca mi-a luat mai mult decat ar fi trebuit ca sa il postez aici si sa-l ofer la randul meu tuturor celor care au nevoie de un strop de soare pentru a se mai incalzi putin in zilele acestea mohorate.

Le multumesc tare mult  lui Mihai ,  Sakura, Excesdesare si  Sanzianei ..sper ca nu am uitat pe nimeni :).Ei au fost cei care mi-au dat in dar „o raza de soare” impreuna cu cateva reguli :

1. Să postezi premiul.

2. Să scrii din partea cui este premiul.

3. Să ofer premiul la 12 prieteni.

Eu il ofer tuturor celor care inca mai trec pe aici si care sper ca nu sunt foarte suparati pe mine deoarece postez din ce in ce mai rar din lipsa de timp si uneori de inspiratie…

4. Să afişezi linkul lor.

Ei bine aici am sa trec mai departe, chiar nu vreu sa fac nominalizari…

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor.

Avand in vedere raspunsul de la regula numarul 4 nu am cum sa execut regula numarul 5.

6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac :

Pai sa vedem :

1.  Vremea frumosa…

2. Plimbarile …

3. Un ceai bun, savurat intr-o ceainarie in commpania unei prietene sau a iubitului…

4. Sa rad…

5. Sa fac ceva care sa-mi aduca multumire sufleteasca…

6. Sa-mi alint/rasfat iubitul si pisicuta…

7. Sa citesc o carte buna…

8. Stargate.Toate sezoanele :D…

9. Sa iubesc si sa fiu iubita…

10.  Sa fac poze la orice imi atrace atentia :)….mai sunt si altele, nu ma pot opri doar la 10, dar daca asa trebuie atunci nu-mi ramane decat sa inchei aici listuta.

Un gând despre “O raza de soare intr-o zi ploioasa…

Lasă un răspuns

