De primavara…

Iarba verde, copaci infloriti, vreme frumosa si chef de plimbari :)…



23 de gânduri despre “De primavara…

  1. Hei… Super pagina ti-ai facut! Si imi plac si pozele din post-ul asta… Dar de ce nu mai scrii? Ai lasat-o cam moale din aprilie… 😛 Asteptam inca noutati…

    • Multumesc, chiar ma bucur ca-ti place!
      Am lasat-o un pic mai moale deoarece nu prea am mai avut timp, si n-as vrea sa fac de fiecare data o postare in care sa ma plang de lipsa mea de timp.Sper sa se schimbe ceva in sensul ca poate o sa am un concediu sau un liber cat de cat in care sa mai postez si eu ceva.Pana atunci ma bucur ca inca mai comentati si ca nu m-ati uitat :D!

  2. Frumoase poze!Felicitari.Ador frumusetea primaverii.Am facut si eu cateva poze saptamana trecuta,in Gradina Botanica.Din pacate mi se descarca telefonul si nu am reusit sa fac cat de multe imi doream

    • Nu prea am mai avut timp sa ma ocup de blog si nici sa postez ceva nou…am sa revin cat de curand, cel mai probabil pana la sfarsitul acestei saptamani cu o prima postare.. 🙂 si cu poze cu Mitzi!
      In legatura cu noul aspect, as mai avea putin de lucrat la el, dar voi rezolva si acest inconvenient…trebuie sa gasesc o imagine potrivta de fundal…

Lasă un răspuns

