My Furry Friend :)

Miti  are o noua jucarie , de care e cat se poate de incantata.

Noua jucarie, un soricel care nu are inca un nume a fost spalat, ciufulit si smotocit in toate felurile posibile prin care Miti putea sa-si arate afectiunea fata de el.

Zilele trecute, pe cand ma aflam intr-un pet shop spre a cumpara ceva pentru hamsteri m-am gandit sa iau ceva si pentru Miti, ca sa nu se supere si sa nu se simta ignorata.Dupa ce doamna de acolo, foarte amabila,mi-a aratat cam ce jucarii au pentru pisicute, am reusit sa aleg un fel de soricel colorat si pufos.Pe drum ma gandeam la reactia pe care o sa o aiba Mitzi cand o sa-l vada, daca o sa-i placa sau nu.Imi faceam degeaba griji pentru ca de cum l-a vazut l-a placut.Evident ca s-a speriat  cand atunci cand a sarit pe el si a piuit  dar acum a trecut si peste acest inconvenient si ” se  inteleg” foarte bine :))…


4 gânduri despre “My Furry Friend :)

  1. Ah, Mitzi, ce pisicuţă răsfăţată eşti! Vreau şi eu şoricel de-ăla! Mă duc la mama… 🙂 Da’ tu cum te înţelegi cu hamsterii? 🙂 Ştii că sunt tot un fel de şoricei?

Lasă un răspuns

