O pauza mai lunga…

N-am mai scris de mult si nu voi mai insira motivele pentru care n-am mai intrat sa postez pe acest blog, am sa spun doar ca unul dintre ele, poate cel mai important, a fost „timpul”…

Sper totusi ca nu m-ati uitat si ca o sa mai aruncati din cand in cand un ochi sau poate doi pe aici.Am sa incerc sa umplu golul ramas pe aici cu noi pozne si intamplari despre Mitzi sau poate simple ganduri, simple pareri despre una sau despre alta,imagini de pe unde am fost si desprea ce am mai facut :)…

8 gânduri despre “O pauza mai lunga…

Lasă un răspuns

